Διαχείριση εταιρικού email,
μέσω Gmail
Δημοσιεύθηκε
07/03/2021
Το παρόν άρθρο αποτελεί έναν οδηγό για το πως μπορείς να χρησιμοποιείς για αποστολή και λήψη του εταιρικού email της ιστοσελίδας σου την πλατφόρμα της Google – Gmail.
Όλοι γνωρίζουμε πως οι υπηρεσίες διαχείρισης email που μας παρέχουν οι εταιρίες από όπου αγοράζουμε τα domains, δεν είναι και οι πιο χρηστικές ούτε και οι πιο ελκυστικές για χρήση.
Με την ολοκλήρωση των παρακάτων βημάτων:
i) θα μπορείς μέσα από το Gmail να στέλνεις μηνύματα και να φαίνεται ως αποστολέας το εταιρικό σου email.
ii) θα λαμβάνεις πλέον τα εισερχόμενα emails από το εταιρικό σου email, εντός ενός Gmail λογαριασμού.
i) Το εταιρικό email ως αποστολέας μέσα από το Gmail
Συνδέεσαι με έναν Google λογαριασμό στο Gmail, και επιλέγεις από τις Ρυθμίσεις (γρανάζι) το “See all settings“.
Επιλέγεις από το “Account and import” το “Add another email address“, όπως φαίνεται στην εικόνα.
Δηλώνεις στο “Name” το όνομα που θέλεις να φαίνεται ως αποστελέας στους παραλήπτες. Συμπληρώνεις και το email και Next Step
Στην επόμενη φόρμα δηλώνεις τον SMTP Server. Μπορεί να είναι της μορφής mail.yourDomain.gr, διαφορετικά θα πρέπει να απευθυνθείς για βοήθεια στην εταιρία όπου διατηρείται το domain σου.
Δηλώνεις το Username και Password, τα οποία είναι τα στοιχεία σύνδεσης του email για το οποίο κάνουμε όλη την διαδικασία.
Το Port είναι 587. Αν υπάρξει μήνυμα σφάλματος, άλλαξέ το σε 465.
Εφόσον έχεις δηλώσει το σωστό SMTP Server και τις λοιπές πληροφορίες, θα λάβεις ένα email που θα περιέχει έναν κωδικό και θα πρέπει να το συμπληρώσεις παρακάτω.
Πατώντας Verify, θα σε μεταφέρει αυτόματα στα Settings του Gmail, όπου μπορείς να δεις πως το email σου έχει περαστεί κανονικά ώστε να μπορείς να στέλνεις μηνύματα με το εταιρικό email μέσω του Gmail.
ii) Λήψη εισερχομένων μηνυμάτων του εταιρικού email στο Gmail
Επιλέγεις, όπως φαίνεται στο τέλος της παρακάτω εικόνας, το “Add a mail account“.
Ξανασυμπληρώνεις το εταιρικό email σου, και θα σου εμφανίσει την τελική φόρμα. Εκεί συμπληρώνεις τα Username και Password, και στο POP Server δηλώνεις τον server που είχες γράψει και για το SMTP Server, αφήνοντας το Port στο 110. Από τα checkboxes μπορείς να επιλέξεις ότι σε ικανοποιεί και σου φαίνεται χρήσιμο.
Η διαδικασία ολοκληρώθηκε!
Πλέον θα μπορείς να λαμβάνεις και να στέλνεις από το εταιρικό σου email, μέσω του Gmail.
Όταν επιλέγεις να δημιουργήσεις ένα νέο email, θα υπάρχει μία dropdown επιλογή για να επιλέγεις ποιο email θα βλέπει ως αποστολέα ο παραλήπτης.